.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تخصیص ۱۰۵ میلیارد ریال تسهیلات به خسارت دیدگان طوفان مازندران
فرماندار قائم شهر گفت: مبلغ ۱۰۵ میلیارد ریال تسهیلات با درصد سود پایین به افراد خسارت دیده در حادثه طوفان تعلق می گیرد که با مراجعه به بنیاد مسکن می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

به گزارش شمال نیوز، مهدی محمدی در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی و اجتماعی در مسجد جامع چمازکتی قائم شهر، با بیان اینکه استفاده از امکانات دولتی در انتخابات غیر قانونی است، تاکید کرد: آن چیزی که در اختیار شهرداری ها، شورای شهر و دهیاران قرار دارد چنانچه در جهت منافع شخصی استفاده شود حق الناس و خلاف قانون است.

وی تاکید کرد: امکانات دولتی که در اختیار نهادهای خدمات رسان است باید در جهت رفاه حال مردم شهرستان به کار گیری شود.

فرماندار قائم شهر به حادثه طوفان اخیر اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایطی که طوفان به وجود آورد نماینده عالی دولت در استان مازندران تمام تلاش خود را انجام داد تا مشکلات مردم کاهش یابد.

محمدی خاطرنشان کرد: در حادثه طوفان اخیر در مازندران ۷۵ میلیارد ریال ایرانیت میان مردم توزیع شد و مبلغ ۷۵ میلیارد ریال، از تسهیلات قرض‌الحسنه بانک ملی کمک گرفته شد و در اختیار مردم قرار گرفت.

وی به تفاهم نامه ای که مصوب شد اشاره کرد و افزود: مبلغ ۱۰۵ میلیارد ریال تسهیلات با درصد سود پایین به افراد خسارت دیده در حادثه طوفان تعلق می گیرد که با مراجعه به بنیاد مسکن می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

نماینده عالی دولت در قائم شهر به سرمای زودرس در سال جاری که موجب تحمل خسارات زیاد به باغداران شهرستان شد اشاره کرد و گفت: در این شرایط ۴۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض در اختیار مردم قرار گرفت و مبلغ ۴۰۵ میلیارد ریال تسهیلات با درصد سود بسیار پایین پس از طی مراحل اداری در اختیار مردم قرار می گیرد.

محمدی درباره معضل طلاق که به عنوان یکی از موضوع های اصلی جلسه ستاد صیانت از حقوق اجتماعی مطرح است، اظهار کرد: باید معتمدین و ریش سفیدان در محله ها و روستاها دست به دست هم دهند تا با پا در میانی از طلاق زوج های جوان جلوگیری کنند.

وی با اشاره به وجود امام جمعه و هماهنگی میان نمایندگان مجلس، مسئولان دستگاه قضا و تمامی نهاد های ذیربط برای کاهش معضل طلاق، تاکید کرد: باید همه دستگاه های متولی در خصوص آموزش مهارت های زندگی به زوج های جوان کمک کنند تا آستانه صبرشان در مواقع بروز مشکلات زندگی بالا رود و بتوانند در هنگام سختی با هم کنار بیایند./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.